Hahei (the Coromandel) - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu Hahei (the Coromandel) - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu

Hahei (the Coromandel)

Door: vancaimereclub

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Met uitzicht op het strand en onze camper vol in de zon worden we wakker. Vandaag hebben we voor de verjaardag van Eline een tochtje per speedboot geboekt die ons de mooiste bezienswaardigheden van de buurt moet tonen. Eerst de reddingsvesten aanmeten en dan zijn we gereed om te vertrekken samen met een Maleisisch koppel dat ook meevaart. Zoals verwacht moest Sam even wennen aan de snelheid en het dansen van de Zodiac op de golven maar na 10 minuten vindt ze het eigenlijk allemaal wel cool. We worden eerst meegenomen naar verschillende inhammen en zeegrotten tot waarin we varen en een woordje uitleg krijgen. We kruisen een andere boot die meldt dat ze dolfijnen hebben gespot, onze gids gaat voluit met de Zodiac en begeeft zich naar de vermoedelijke plaats waar we de dolfijnen kunnen zien. Onze skipper bracht ons tot midden in een school dolfijnen. We waren omsingeld door tientallen dolfijnen die links, rechts, voor, achter en zelfs onder de boot zwommen en ons een fantastisch schouwspel gunden. We waren allemaal door het dolle heen bij het aanschouwen van deze fantastisch mooie dieren. Na een tiental minuten van dit spektakel genoten te hebben, zeiden we de dolfijnen vaarwel en gingen naar Cathedral Cove. Dit rondvaartje was voor ons allemaal zeer geslaagd!!! Terug aan de camper was het tijd voor een eerste wasje (van de kleren welteverstaan). De kinderen knutselden, er was tijd om even aan de blog te werken, kortom een huiselijk tafereel. In de namiddag nog eens een stevige wandeling gedaan via de Coastal walk naar Cathedral Cove. Dit pittige tochtje stapte Sam vrolijk uit en Febe heeft deze vanuit de draagzak ook tot een goed einde gebracht. Samen even uitblazen bij een goed aperitiefke, douchke pakken en eten. Dan de meisjes nog een verhaaltje voorlezen en te slapen leggen en even aan onze blog werken. Vandaag vertrekken we richting Rotorua…

• 19 Januari 2012 - 21:24

Bomma Bompa:

Wat een belevenis : speedboot en zoveel dolfijnen !!!!

• 19 Januari 2012 - 21:42

Ellen:

Wat super!! Als je op zoek zou gaan naar dolfijnen zou je er waarschijnlijk geen vinden en voor jullie komen die speciaal een showke geven.
    Het beste verjaardagskado ooit, neem ik aan!
    groetjes en geniet er nog van

• 19 Januari 2012 - 22:43

Jolien:

Eerst en vooral de beste wensen voor Eline! Ik zou zeggen, geniet ervan, maar doen jullie vast en zeker al. Ik vind jullie reisverslagen & foto's echt super! Nog héél véél plezier daar! Sam & Febe worden nog professionele meeuwkes jagers ;)
    En als jullie het nog overwegen om (binnen 75 dagen) terug te komen, vergeet dat zeker de zon niet, want het is hier koud!!

Gtz Jolien

• 20 Januari 2012 - 06:28

An:

Hoi hoi,

het is super leuk om al jullie verslagen te lezen en foto's te bekijken, ik kan al niet wachten op de verhalen als jullie terug zijn...Geniet ervan....

Eline, ik was je niet vergeten hoor, ik wilde die dag naar je gsm sturen maar bedacht net dat je hem mss niet bij zou hebben ofzo,vandaar nu nog een heel gelukkige verjaardag gewenst, het za er wel eentje geweest zijn om nooit eer te vergeten he....

dikke knuffels vanuit het koude natte Belgie

• 20 Januari 2012 - 07:35

Toon:

Hey zuske,beau-frére,Sam en Febe,

Het ziet er mij daar allemaal uit zoals verwacht en gehoopt.Echt een reis om duimen en vingers bij af te likken.

Veel plezier en vergeet ons niet.
    Groeten,
    Toon & Marleen

• 20 Januari 2012 - 08:17

Marijke:

Hallo allemaal, heerlijk jullie berichten te lezen, ik ben precies ook op vakantie.
    Blijven genieten hé!!!
    Groeten uit Zwitserland waar het hier heftig regent en hogerop te veel sneeuwt.

• 20 Januari 2012 - 12:09

Eva-luna:

Dag sam en febe,
    ik vind jullie foto's superleuk. Dolfijnen zijn mijn lievelingsdieren, wat tof dat jullie die gezien hebben. Ik mis jullie heel hard. Beer is gelukkig genezen en Milan mist jou ook heel hard. Jij hebt geluk dat je zomerkleedjes mag aandoen. Ik moet nog mijn muts, mijn sjaal en dikke jas aandoen. Tot de volgende keer.

daaaaaaaaaaaaaaaaag

eva-luna

PS: Eva-Luna heeft dit berichtje gedicteerd en ik heb het voor haar getypt ;-) groetjes @c

• 20 Januari 2012 - 16:09

Jacqueline:

Hallo ,
    Zo te zien alles kids . spijtig dat skipe nog niet was geinstalleerd ik hoorde jullie vanmorgen maar jullie mij niet !
    Volgende keer beter !
    Heel fijn jullie te kunnen volgen en dan die leuke kiekjes het brengt jullie iets dichterbij ! En dit is nog maar het begin! Hopelijk heeft Eline mijn verjaardagsberichtje gekregen en zo niet nog eens 32 dikke pakkerds ! Nu ik al een beetje overweg kan met de laptop kapot of niet met veel plezier verder jullie avonturen volgen ! dikke pakkerd aan iedereen en 2 speciale aan mijn kleine knuffels en hopelijk heel snel mekaar zien .......mamymama

• 20 Januari 2012 - 17:03

Papy-Frank:

Skype is geinstalleerd ,vanaf nu kunnen we met elkaar klappen.

• 20 Januari 2012 - 17:23

Jutta:

Hey Sam,

Zalig dat zonnetje... Jullie dagen zien er allemaal superleuk uit! Waauw... ik wil ook ...
    Vandaag was het een hele leuke dag op school. We hebben ijs vastgehouden. In onze boekenhoek komt een echte kindertv. Misschien kom jij er wel op Sam!
    Ik mis je hard!

Heb je al koala's gezien?

Dikke kus en knuffel
    Jutta

• 20 Januari 2012 - 17:30

Stef En Co :):

Hey lieve vrienden...

Wauw... die dolfijnen... ziet er zo wauw uit!! ;)
    Hele mooie foto van jullie vieren trouwens!! ;)
    Nog een late, heel gelukkige verjaardag voor Eline!!! XXX

• 20 Januari 2012 - 18:03

Arthur En Lena T:

Sam en phebe,
    Lena en Arthur missen jullie ook heel hard :-) !
    Wow jullie zaten in een echte Haaienbus, cool ! En die dolfijnen ... moet echt allemaal dol fijn zijn.
    Arthur vroeg zich af of jullie daar ook leuke muziek hebben, want dat hoort toch ook een beetje bij het strand.
    Heel prettige late verjaardag aan Eline !

Geniet van jullie avonturen en belevenissen !
    Dikke kussen Arthur en Lena.

• 20 Januari 2012 - 21:16

Marieke:

Ik ben weer even terug in Kiwi Land, dankje!

• 21 Januari 2012 - 19:00

Hilde:

waauw, het hoort en ziet er de moeite uit.

• 22 Januari 2012 - 12:58

Mike, Eva, Louis:

Amai, ziet er allemaal zo super fantastisch uit! En de manier waarop je alles vertelt, spreekt voor zich: het is een zalige reis met één en al quality time!!!
    Geniet er nog van!!!

Groetjes,
    Mike, Eva en Louis

ps: Eline, t is al veel te laat maar toch een super gelukkige verjaardag gewenst!

• 23 Januari 2012 - 10:18

Inne Van Herle:

Hé vakantiegangers !
    Eerst en vooral een hele gelukkige verjaardag aan Eline hé.
    Vankantiekriebels in de buik en (eerlijk gezegd) een bakje vol jaloezie bij het lezen van jullie verslag ! Klinkt ZALIG !!! Geniet er volledig van, maar dat zal wel geen probleem zijn zeker.
    Geen zon en dolfijnen hier maar alles wel dik OK. Roos is heel hard aan het werken aan de eerste stapjes... ondertussen 5 op een rij. Ik probeer binnenkort ook nog eens langs te gaan bij jullie nichtje. We kijken uit naar jullie volgende foto's. Groetjes Inne, Koen en kids

• 23 Januari 2012 - 15:18

Johan Geerts:

Hoi Sven en familie,

Amuseer jullie. Ziet er allemaal prachtig uit!

• 25 Januari 2012 - 11:06

Fons En Anita:

Een mens zou jaloers gaan worden als hij de verslagen en foto's ziet van het tof gezinnetje.
    Hartelijke groeten vanuit het regenachtige Belsele.

• 28 Januari 2012 - 11:00

Arthur En Finn:

Beste Sam,

We weten dat je vermoedelijk niet zal afkomen :-), doch hier een officiële uitnodiging voor onze verjaardag ! :-)

'Finn en Arthur verjaren en ze gaan dat eens Beestig vieren !

Wanneer ? Zondag 5 februari
    Welk uur ? Van 13u30 tot 16u30
    Waar ? Afspraak bij Tom en Saskia, Prins Leopoldlei 38, Mortsel
    Wat moet ik meebrengen indien beschikbaar ? Zooabonnement

We hopen dat je met ons het beest komt uithangen !

Arthur en Finn'

• 28 Januari 2012 - 15:42

Malika, Joris & Ch.:

Dag meid en co

amai ziet er zalig uit ben echt een beetje aan het wegdromen mmm...vakantie, nee 3 maand Vakantie nog beter ;).

Geniet ervan het is jullie van harte gegund.

Was even vergeten wanneer jullie juist vertrokken en had voor kort een virus op mijn mail. Heb toch nog een poging gedaan om je te bellen met je verjaardag. Maar jij lag natuurlijk al lang met u gat in de zon ;). Bij deze GELUKKIGE VERJAARDAG!!!

Dikke zoenen van ons 3