Auckland city - Coromandel schiereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu Auckland city - Coromandel schiereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu

Auckland city - Coromandel schiereiland

Door: vancaimereclub

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hiep Hiep Hoera!!! Er is er eentje jarig … de camper wordt versierd met vlaggetjes en er wordt gezongen. Voor het eerst in 32 jaar viert Eline haar verjaardag bij 25° en een zalig zonnetje. We maken ons rijklaar en vertrekken richting Coromandel. De weg voert ons langs talrijke schilderachtige baaitjes recht naar het dorp Coromandel. Daar besluiten we een ritje te maken met Barry Drickels Pottery and Train rail. De meisjes vinden zo’n oud minitreintje op mijnrails leuk en wij genieten van de prachtige omgeving. Na het ritje nog een lekker ijsje verorberen en dan onze tocht voortzetten naar Hahei. Op de camping hebben we een beachfront plekje gereserveerd en het uitzicht is hier SCHITTEREND ( another million dollar view!!!). Op 20m van onze camper staat een prachtige oude boom. We citeren even uit een andere blog;) (www.travelkids.be). Aan deze boom hangen 3 schommels. Ze zijn vastgemaakt met een dikke knoop aan een enkel dik touw aan een van de breed uitwaaierende takken. Zet die majestueuze boom bovenop de duin en je krijgt een idyllisch beeld!!! Nu genieten wij van deze werkelijkheid terwijl we slingeren in de schommels.

• 19 Januari 2012 - 21:45

Travelkids:

Helaba Febe en Sam, wat superleuk dat jullie vijf jaar na ons op diezelfde schommels geschommeld hebben. Wat een supermooi plekje hé. Jammer dat wij er nu niet bij zijn om jullie te duwen. Bedankt voor jullie supertoffe verhalen. Zo leuk dat wij zoveel herkennen.
    Dikke kus, de Travelkids Laïs, Sari en Eva-Luna

• 19 Januari 2012 - 21:49

Anne-Catherine:

Hey Eline,
    we zijn er niet zeker van of ons smsje goed toegekomen is. Dan nog maar eens via deze weg: een dikke proficiat! Ongetwijfeld een verjaardag om niet snel te vergeten!
    Liefs
    @c & Bavo

• 19 Januari 2012 - 22:02

Lieve:

Eline, ik wist niet dat je jarig bent... dikke proficiat en blijven genieten. Doe ik ook af en toe van jullie tof huis en van Stella. Ze mist jullie wel een beetje, denk ik. Opa doet zijn best om een goede plaatsvervanger te zijn :-).

• 23 Januari 2012 - 20:02

Cindy:

Gelukkige Verjaardag, Eline!

• 24 Januari 2012 - 20:25

Callens Sofie:

hoi eline, sven, sam en Febe,

Leuk om jullie reis te kunnen volgen en met foto's mee te kunnen genieten. Allee toch een beetje. Geniet ervan.
    groetjes Sofie en co

PS Eline nog een gelukkige verjaardag!

• 01 Februari 2012 - 12:08

Sander:

25 graden hier ist vandaag ( 1/2)
    -8 en morge nog kouder
    hou jullie goe x