Bedankt voor jullie leuke reacties. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu Bedankt voor jullie leuke reacties. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu

Bedankt voor jullie leuke reacties.

Door: vancaimereclub

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

’s Avonds konden we op de “Bay of Islands Camping” profiteren van gratis WIFI dus het was de moment om onze blog even bij te werken en onze mails even door te nemen.
Nen dikke merci voor alle leuke reacties die jullie hebben gestuurd via mail, den blog enz… De meisjes vinden het superleuk om samen met ons hardop de reacties door te nemen en te denken aan jullie in België. Blijven lezen wat we allemaal aan het uitsteken zijn en zeker niet vergeten te sturen wat je ervan denkt!!!

• 19 Januari 2012 - 20:34

Liesbet:

Terwijl wij hier volop in de regen zitten, lezen we vol bewondering jullie verslagjes. Het is echt super leuk om iets te horen van jullie.
    Nog veel plezier daar en niet te bruin worden hé! Nu gaan jullie een voorsprong hebben in Frankrijk deze zomer...:)

Hele dikke knuffel van ons drietjes
    xxx

• 20 Januari 2012 - 10:52

Susan:

Ik mocht op t podium komen gisteren!
    (grapje!)
    Ik wil ook in prachtig blauw water zwemmen!

x s