DOC Uretiti – Auckland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu DOC Uretiti – Auckland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu

DOC Uretiti – Auckland

Door: vancaimereclub

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Terwijl de madammen nog sliepen, toch al een eerste zwembeurt houden rond 6.40u, iets na zonsopgang. FENOMENAAL!!!
Na het ontbijt dan nog even de schop gaan lenen van de kampverantwoordelijke om samen met de meisjes een kasteel met bijbehorend zwembad te schuppen op strand. Febe loopt wederom als een dolle achter de meeuwen want die zijn niet welkom op de château. Nog even een zwemmeke doen en rond de middag vertrekken we naar Auckland waar we even ten noorden van de stad verblijven op een stadscamping op 20 minuutjes met de bus van het centrum.

• 19 Januari 2012 - 22:20

Bomma Bompa:

Kan het kasteel dat van Oostduinkerke evenaren ?

• 20 Januari 2012 - 09:34

Katrien Glenn & Kids:

Wat leuk om jullie belevenissen te lezen! En de foto's te bekijken ook natuurlijk. Het ziet er in elk geval fantastisch uit! Stiekem ben ik wel wat jaloers ... maar dan op een gezonde manier.

Geniet er nog van!

greetz