Vliegen en de Jetlag - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu Vliegen en de Jetlag - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu

Vliegen en de Jetlag

Door: vancaimereclub

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

De Vliegreis

in één woord: VERMOEIEND!!!
Wij moeten wel van geluk spreken dat onze girlies twee echte globetrotters blijken te zijn. 31.5u onderweg zijn en de mensen die ons aanspraken omdat ze ook van Brussel tot in Auckland moesten vliegen, konden ons bevestigen dat we 2 supergrieten meehadden. Onze meisjes bleven enthousiast tot op het laatste vliegtuig maar moesten daar toch de wet van de jetlag ondergaan. (zie foto). We kunnen kortom niet klagen over onze vluchten, alles sloot perfect aan op elkaar.
We konden zelfs al een eerste keer genieten van de "kiwi hospitality" daar we in Auckland van de terminal tot aan de douane een lift kregen met een golfkarretje doorheen de luchthaven.
De camper oppikken was nog even een calvarietocht, want niet meer al ter fris en 20km met een suffe kop en een voertuig dat niet in de verste trekt op mijn passatje, was van het goede teveel.

De 2e dag was werkelijk een klein crashdagske: de meisjes hebben goed gespeeld op de camping waar een leuke speeltuin en trampolines waren en we hebben ook een leuke wandeling gemaakt naar Red Beach, het lokale strandje.
Wel duidelijk nog onderhevig aan een stevige jetlag want tegen 18u waren de girlies KO en wij hebben het toch maar kunnen trekken tot 20u.

Vandaag de eerste echte rit met als einddoel Bay of Islands, het BOUNTY deel van Nieuw-Zeeland. De rit was fantastisch, uitzichten die onbeschrijflijk mooi waren, maar de wegen zijn moeilijk te bevatten. Bocht links, bocht rechts, inboedel verspreid over de hele camper, en de meisjes, ...., zij hobbelden heen en weer over de achterbank.
Onderweg gestopt bij Whangarei Falls. Benen gestrekt bij een leuke wandeling en ook even een leuke speeltuin meegepikt.
Daarna doorgereden naar Matapouri Beach waar we een namiddagje strand hebben meegepikt alvorens door te rijden naar onze eindbestemming van de dag: Bay of Islands.

Kortom, het waren al drie goedgevulde dagen, waarin we stillekes aan de jetlag hebben verteerd en die ons alleen nog maar hebben verlekkerd naar MEER, MEER, MEER...

Sven and the ladies xxx

• 13 Januari 2012 - 09:40

Elke:

Super om te lezen! Je maakt ons wel een beetje nieuwsgierig! vergeet geen fototjes te sturen!

• 13 Januari 2012 - 09:41

T-family:

hallo,

blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Hopelijk is de jet-lag snel verteerd en kunnen jullie er snel weer invliegen (haha, wat een woordspeling hé). Wegens op bevallingsverlof en vééél tijd zal ik een trouwe lezer zijn van de reisverslagjes. Het gaat jullie goed en tot de volgende!

groetjes,
    Ruth

• 13 Januari 2012 - 09:50

Opa:

fantastisch !

• 13 Januari 2012 - 10:53

Elio:

Als jullie zo blijven voortschrijven, zit denkelijk heel Antwerpen binnenkort daar... Klinkt zalig!!!

• 13 Januari 2012 - 11:27

@bc+++:

Hey,

blij dat jullie reis vlot verlopen is. En de jetlag zal snel vergeten zijn in zo'n fantastisch land: dit is nog maar het begin!!! Geniet ze!

@bc+++

• 13 Januari 2012 - 11:56

Eva-luna:

Dag Sam,
    ik mis jou hééééééél hard en alle kindjes van de klas ook.Ik hoop dat je het leuk vind in de kampeerwagen.Stuur jij een beetje zon naar hier?
    Dikke kus
    eva-luna

• 13 Januari 2012 - 12:25

Bomma Bompa:

jullie zien er al stralend uit !! Heerlijk om zo in het zonnetje te genieten .
    Kusjes,
    bomma bompa

• 13 Januari 2012 - 13:15

Ines:

geweldige foto van Sam ;-)!
    Misschien kunnen jullie Stef warm maken om binnen een paar jaar een 'Stef and the ladies expeditie' te organiseren? Laat ons nog maar veel meegenieten! xx

• 13 Januari 2012 - 15:47

Jolien:

Klinkt super allemaal! Nu jullie goed en wel zijn aangekomen kan het avontuur pas écht beginnen! Ik kijk al uit naar jullie volgende verslag & naar meer foto's ;)

Gtz Jolien

• 13 Januari 2012 - 17:02

Mike, Eva, Louis:

Klinkt al leuk! Genieten genieten genieten van je supergrieten! :)
    xxx

• 13 Januari 2012 - 18:10

Yannick:

Hey daar,

Fijn om al iets te lezen over jullie!! ;)
    Ben blij dat alles vlot is verlopen en nu kan het echt allemaal beginne,hé!!
    GENIETENNNNNNNNNNNNN!!!!!
    x

• 13 Januari 2012 - 18:14

Arthur En Lena T:

Beste Sam,
    Als jij wakker wordt, dan ga ik slapen en als ik de maan hier opnieuw zie vertrekken, dan weet ik dat hij naar jou komt.
    Ik heb ook iets gedroomd : 'k heb gedroomd dat je vliegtuig nog in de file stond en dat jij in 't school was.
    Lieve groetjes, Arthur en Lena
    Ps groeten aan je mama en papa van mijn mama en papa
    Geniet er daar van !!

• 13 Januari 2012 - 18:22

Finn:

ik mis je in de klas ! later wil ik ook rondrijden in zo een mobilhome !

• 13 Januari 2012 - 18:35

Hilde:

geniet met volle teugen!! De meisjes zien er gelukkig uit in hun huisje op wielen, wat een belevenis! Tot over 81 dagen.

• 13 Januari 2012 - 19:12

Lieve:

Dat smaakt naar meer en ook naar grote goesting om zelf nog eens down under te gaan.... Blijf genieten !

• 14 Januari 2012 - 18:48

Fons En Anita:

Geniet er maar van allemaal !

• 15 Januari 2012 - 20:38

Mieke,inge,bie:

Geniet met volle teugen!! Want terug in het UZA zal je het snel vergeten zijn!

• 16 Januari 2012 - 15:51

Juliet Neefs :

bedankt voor dit bericht
    probe er dat door te sturen aan de ploeg ..; lukt natuurlijk niet zo goed ..;heb dan al een printje genomen dan kan iedereen toch al lezen en foto's bekijken
    en natuurlijk ontzettend jaloers worden op jullie

juliet

• 17 Januari 2012 - 10:08

Il Capitano:

Looking great! Zie ik daar Chupa Chups sletsen op één van de foto's? Goe bezig! Life less serious!

Wij hebben hier op maandagavond ook onze portie avontuur gekregen de laatste twee weken. Moest ge even tijd hebben, check je hotmail voor meer details. En anders valt er in april alvast veel bij te praten.

Geniet er ginder nog met volle teugen van met z'n allen!

• 17 Januari 2012 - 10:43

Ken:

Man, man, man, waar was je gisteren, Sven. Man, man, man...Pfff. Ben er nog niet goed van.
    Geniet van jullie paradjselijke avontuur en ik kijk uit naar verdere reisverslagen.
    Groetjes!

• 17 Januari 2012 - 15:53

Carlo En Flora:

Gelukkig Verjaardag Eline,

Wij genieten mee van verslag en foto's,
    een week al voorbij,de vermoeiheid is nu wel al voorbij zeker,nu alleen genieten.
    Dikke knuffel voor alle vieren dikke kus voor de jarige .
    Carlo en Flora

• 17 Januari 2012 - 16:09

Beer & Flor:

Sam en Febe wij missen jou!
    Kom je snel weer terug?
    Was het leuk de vliegreis?
    Ga je nog eens naar het strand?
    Flor wil iets zeggen in jouw oor

• 17 Januari 2012 - 16:14

Susan :

Ja Eline, hartelijk gefeliciteerd! Maak er een mooie verjaardag van :-).
    Hier alles goed (vorige zumbales niet geweest), deze week uiteraard wel weer! Jij goed zwemmen, hi hi! Ruilen?

Have fun, xxx s

• 17 Januari 2012 - 16:16

Opa:

hoe zit dat ook weer met dat uurverschil ?

Eline heerlijke en zonnige verjaardag !

aan de madammen en ook mijne kleine dikke knuffel !
    Sven, hoe is dat met zo'n truck :-) rondrijden ?

• 17 Januari 2012 - 16:23

*Sheriff Benjamin:

Ola! Er is er eentje jarig.
    En Sven, heb je verrassingstunt al uitgehaald? Eline zal wel in de wolken zijn.
    Kreeg je die spullen eigenlijk wel door de douane?
    Alleé, ik wil uitgebreid verslag. Ben echt benieuwd!

• 17 Januari 2012 - 20:43

Bomma Bompa:

Lieve Eline,
    Feestelijke verjaardag in zo'n prachtige zonnige natuur samen met Sven ,Sam en Febe .!!! Dikke zoen ,
    bomma bompa

• 18 Januari 2012 - 08:21

De Roze Klassers:

hallo daar we zien jullie schitteren en wij zijn wel stiekem jaloers hoor! ondertussen bereiden wij ons voor op het komende schoolfeest "bibberwarm" spijtig sneeuwt het hier niet maar het is al wel wat kouder dan de vorige dagen.
    dikke kussen van alle kleuters en tot de volgende!

• 18 Januari 2012 - 08:43

Birgit :

Hey Eline,

Een gelukkige verjaardag van ons allemaal. Maak er een leuke dag van en geniet van het zonnetje! De foto's zien er veelbelovend uit. We kijken uit naar meer!

Dikke kussen,
    Birgit en haar mannen...

• 18 Januari 2012 - 10:58

PapyFrank:

Gelukkig verjaardag,Eline

• 19 Januari 2012 - 11:12

Joeri :

Amaai, klinkt al redelijk goed.
    amusement verzekerd blijkbaar zelfs met jetlag!
    wacht in spanning af op het volgende verslag.
    groetjes, Fleur, Kasper, Flap