Aan het aftellen... - Reisverslag uit Mortsel, België van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu Aan het aftellen... - Reisverslag uit Mortsel, België van Familie Van Caimere - WaarBenJij.nu

Aan het aftellen...

Door: vancaimereclub

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 December 2011 | België, Mortsel

Het aftellen is nu echt begonnen. Nog maar 11 dagen en we zijn er vandoor. Op weg naar wat de mooiste reis van ons leven moet worden.

Deze kerstvakantie wordt dan ook gretig ingevuld met familiefeesten, eten, drinken, vrienden bezoeken en/of ontvangen, die ons toch nog even willen zien alvorens we vertrekken.

De voorbereidingen verlopen goed en de meisjes zijn er helemaal klaar voor. De GROTE VAKANTIE staat voor hen gelijk aan kiwi’s plukken, naar het strand, treinrijden, koala’s, kangoeroes, dolfijnen, bergschoenen, …
Bij elke camper of vliegtuig dat ze zien, worden ze helemaal enthousiast. Nu nog even afwachten of ze het ook nog zo leuk vinden als ze er ook daadwerkelijk in zitten.
Om jullie een ideetje te geven hoe onze reis er zal uitzien:

Tot binnenkort,

Sven & the ladies.

• 29 December 2011 - 12:24

Jutta:

Dag Sam,
    dag Febe,

Ik ga zeker aan mama en papa vragen om jullie verhalen voor te lezen!

Veel plezier en tot na de paasvakantie...
    Dikke kus Jutta

• 29 December 2011 - 14:09

@bc+++:

Hey,

wat een geweldig vooruitzicht: 2 schitterende bestemmingen en een prachtige ervaring om nooit te vergeten. En super parental time voor Sam & Febe!

We zijn reuzebenieuwd naar jullie verhalen!

Alvast goeie reis!
    Anne-Catherine & Bavo & kidsss

• 29 December 2011 - 15:13

Katrien Glenn & Kids:

Aloha!

Keigoed idee! Zowel deze blog als jullie reis. Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's. Het zal een geweldige belevenis worden, voor jullie en de kids.

Geniet er met volle teugen van!

greetz
    Katrien & co

• 29 December 2011 - 15:18

Kirsten :

Hey Eline,
    ik wist niet dat jullie zo'n lange reis gingen ondernemen. Ziet er in ieder geval we heel tof uit ! Geniet van jullie heerlijk lange vakantie!

• 29 December 2011 - 17:47

Arwen:

Sam,

ik vind het jammer dat ik je niet voor mijn verjaardagsfeestje kan vragen... maar heel veel plezier op je grote vakantie!!

Groetjes
    Arwen &co

• 29 December 2011 - 18:38

Susan:

Veel plezier!!! Genieten! Want hier is t slecht weer en koud! Beer en Flor gaan jullie missen! Maar we zullen jullie ook op de hoogte houden van wat voor spannende dingen hier allemaal gebeuren :-).
    x susan en de boys

• 29 December 2011 - 18:45

An:

Eline, Sven, Sam en Febe,
    tgo het is bijna zover...ik ben al mee zenuwachtig, ik had jullie gisteren nog gebeld om zeker te zijn dat ik jullie nog een fijne veilige reis kon toewensne maar uiterraard hebben jullie het super druk nu....ik ben heeeel blij dat ik je toch nog even heb kunnen zien Eline want ook al duurt de reis niet oneindig...het idee dat jullie zo ver gaan zitten geeft toch een raar gevoel...ik zal je missen, echt waar...ongeloofelijk veel plezier, ontspanning en romantiek gewenst....deze reis zal een deel worden en blijven van jullie leven...eentje om verder te vertellen aan kleinkinderen en achterkleinkinderen hihi....GENIET ERVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

ps: en euhhhh vergeet vooral ni te bellen als je terug bent zodat we TERUG kunnen afspreken he zodat ik alles in geuren en kleuren kan gaan meebeleven door jou verhalen te aanhoren....

dikke dikke knuffels en kusjes voor heel de bende VAN heel de bende

• 30 December 2011 - 00:11

Nadine :

Hey Van Caimere clubje,
    was ik toch vergeten mijn naam in te vullen zeker !
    Vermits het er wellicht niet meer zal van komen jullie nog even te zien voor jullie vertrek dan maar langs deze weg: geniet met volle teugen van al dat kiwigebeuren. Tijd en ruimte zullen jullie er in elk geval genoeg vinden. Ik wacht al vol ongeduld op de eerste plaatjes.
    Dikke kussen aan de hele clan en veel groetjes aan de koalas, zeehonden, pinguins etc.
    Nadine
    PS. Mochten jullie een koppeltje wooffers genaamd Astie en Bram tegenkomen doe ze dan veel groeten van me (de kans is ongeveer 0,000001 of zo !)

• 31 December 2011 - 10:47

Eva, Mike, Louis:

Wow, wat een reis!!! Gaat super worden en idd, super super quality time voor jullie als voor de kinderen.
    Geniet ervan, geniet van elkaar,...!!!

Groetjes!
    x

• 31 December 2011 - 12:56

Stef En Ines:

Sven, Eline en kids,

maak er een 'uitstapje' van om nooit te vergeten! Ben vooral benieuwd naar de vele foto's die ongetwijfeld zullen volgen ;-) Goeie reis!

• 31 December 2011 - 16:34

Nancy,Wies En Saar:

We gaan jullie missen ... GENIET met volle teugen xxx

• 03 Januari 2012 - 08:49

Marieke:

Ook den Hollandsche dames zullen je missen;-) Jullie moeten wel op tijd terug zijn voor Ameland hoor!

• 03 Januari 2012 - 10:58

Gilles:

Laat maar komen die reisavonturen!
    Doe de Hobbits de groeten van ons, have lots of fun, Gilles, Kim en Seppo

• 04 Januari 2012 - 09:39

Greet Verbruggen:

Sam en Febe,
    wij zullen jullie vrolijke lachjes missen op de Perenpit. Alle Perenpitters wensen jullie een geweldige reis en als je terug komt....willen we alles weten. Jullie gaan dolfijnen zien !!!!waaauuuw dat zijn mijn lievelingsdieren !!!
    Een dikke kus van Greet

Eline en Sven....Geniet van elke dag. Het gaat geweldig worden!!!!
    Greet

• 05 Januari 2012 - 17:59

Bomma Bompa:

Wensen jullie een prima vlucht .
    Veel genot van zulk een droomreis .We zullen blij zijn nieuws te ontvangen .!!
    Dikke zoenen ,
    Bomma Bompa

• 06 Januari 2012 - 13:12

Ingrid Vdb:

Wij wensen jullie 'een prachtig avontuur'! Geniet er heel hard van! En als jullie terug zijn, bel ik eens om naar het huis te komen zien... :D ! Dikke XXX Ingrid Bass Moän & Jaran.

• 06 Januari 2012 - 14:06

Ilse:

we tellen hier mee af naar de grote trip.
    Geniet er allen ten volle van.
    Geraakt alles in de juiste zakken en rugzak?

• 08 Januari 2012 - 22:34

Carlo En Flora:

De laatste dag in jullie eigen bed,morgen begint jullie grote avontuur geniet ervan wij volgen vanhieruit een beetje mee,een droom die in vervulling gaat.
    Heel veel liefs van ons twee,
    Carlo en Flora

• 09 Januari 2012 - 08:53

Thomas Kupschus:

Hey Sven en dames, veel plezier op deze spannende reis...

• 09 Januari 2012 - 09:09

Nicolas Siroux:

Succes en vooral genieten!!!